Back

Întrebări frecvente

Găsește aici răspunsul de care ai nevoie

Gestionare cont

Intră în Contul Meu și selectează Setări > Generale din meniul vertical aflat în partea stânga a ecranului. Aici vei putea modifica datele personale.

Intră în Contul Meu și selectează Setări > Parolă din meniul vertical aflat în partea stânga a ecranului. Aici vei putea modifica parola.

Dacă te-ai înscris la un curs și nu înca apare în Contul Meu, secțiunea Cursurile mele, trimite-ne dovada efectuării plații, numele de utilizator și adresa de email atașată contului la adresa info@academia.matecumatei.ro cu titlul (subjectul) “Eroare la înscrierea la cursul <>”.
Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Daca ai pierdut parola nu te alarma. Ni se întâmplă tuturor.
Tot ce trebuie sa faci este să selectezi “Ai uitat parola?” din formularul de contact și apoi să introduci “Emailul atașat contului tău”
Vei primi un email cu titlul “[Academia MateCuMatei] Resetare parolă“ ce va conține un link pentru stabilirea noii parole.
Dacă nu gasești mailul în Inbox, caută în folderul Spam. Nu uita să indici că mesajul nu trebuia categorisit drept Spam.
Dacă întâmpini dificultați în procesul de schimbare a parolei lasă-ne un mesaj cu titlul (subject) “Resetare parolă” prin intermediul formularului de contact.

Da, dupa parcurgerea a cel putin 90% din lectii, poti apasa butonul "Certificat" pentru a vizualiza “Certificatul de excelenta”.
Certificatul va fi vizibil intr-o fereastra popup iar in partea de jos a acesteia vor fi disponibile trei optiuni: descarca, distribuie pe Facebook sau distribuie pe Twitter.
Trebuie tinut cont ca numele de pe certificat este numele de utilizator atasat contului.

Plată & Rambursare

În cazul unei promoții, introdu Codul Cupon in coșul de cumpărături și selecționează “Aplică cuponul” înainte de a da click pe “Continuă cu finalizarea comenzii”.

Exista anumite situatii in care cardul Dvs poate fi refuzat la plata.

Inainte sa faceti cumparaturi online trebuie sa va asigurati ca aveti cardul activat pentru utilizare online. In caz contrar, acesta nu va fi acceptat iar Dvs trebuie sa contactati banca emitenta si sa solicitati sa activeze acest serviciu.
De asemenea, o tranzactie poate fi respinsa daca emitentul cardului nu a putut fi contactat iar limitele "stand-in" definite de acesta nu permit tranzactii eCommerce sau limiteaza valoarea maxima a tranzactiei. In acest caz, trebuie apelat suportul oferit de catre banca emitenta la numerele de telefon inscrise pe card. Sunt singurii in masura sa ofere informatii reale despre durata nefunctionarii si cauzele incidentului.

Desigur. Ai la dispoziție 30 de zile pentru a decide dacă ți se potrivește cursul ales.
Dacă în acest interval te decizi să returnezi cursul, scrie-ne un mesaj cu titlul “Returnare curs” la adresa info@academia.matecumatei.ro sau direct prin intermediul Formularului de contact.
Ne-ar plăcea să ne lași și o evaluare rapidă, spunându-ne ce te-a determinat sa abandonezi cursul.

Dacă în primele 14 zile după înscierea la curs te decizi să returnezi cursul, suma efectiv plătită pentru înscriere va fi returnată integral în maxim 30 de zile în contul din care ai efectuat plata.

Ai altă întrebare?